Şantiye Dergisi 381. Sayı (Mayıs-Haziran 2020)

n Komatsu, Volvo Trucks ve Crown, Dieci ve Terex Finlay markalarının distribütörlüğünü yapan Temsa İş Makina- ları, içinde bulunduğumuz zorlu dönemde müşterilerine destek olabilmek için hayata geçirdiği “Görüntülü Destek Hizmeti” uygulamasıyla sunduğu kesintisiz hizmeti geliş- tirmeyi hedefliyor. COVID-19 salgınına karşı müşterilerinin sağlığı ve gü- venliği için her türlü önlemi alan Temsa İş Makinaları, sos- yal mesafe tedbiri nedeniyle gerçekleştirilemeyen birebir görüşmelere çözüm olarak geliştirdiği “Görüntülü Destek Hizmeti” uygulamasıyla telefon, bilgisayar, tablet gibi di- jital araçlar aracılığıyla yapacağı görüntülü görüşmelerle müşterilerine yardımcı olabilecek. Müşterilerin, ilgili mar- kalarınweb sayfalarında yer alan formları doldurarak des- tek almak istedikleri zamanı, gün ve saat aralığı olarak be- lirtmeleri yeterli olacak. Bu talepler markaların ilgili satış ya da satış sonrası ekiplerine iletilecek ve ilgili ekipler de müşterilere dönüş yaparak randevuları oluşturacaklar. n VitrA, koronavirüs günlerinde online mağazacılık siste- miylemüşterilerine kesintisiz hizmet sunmaya devamedi- yor. 11Sight’ın görüntülü etkileşim platformu ile VitrA’nın internet sitesindeki “Mimarlarımızdan Canlı YardımAlmak için Tıklayın” butonuna tıklayarakmüşteri temsilcisi veya mimarlarla anında görüntülü görüşme yapılabiliyor veya mesajlaşılabiliyor. Kurumların 11Sight’ın yenilikçi teknolojisinden yarar- lanmaları için herhangi bir uygulama indirmeleri de gerek- miyor, müşteri aramaları telefon, tablet ya da bilgisayarda web tarayıcıları üzerinden yanıtlanabiliyor. Temsa İş Makinaları, “Görüntülü Destek Hizmeti” Uygulamasını Başlattı VitrA Müşterileri 11Sight ile Online Destek Alıyor HABER

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=