Şantiye Dergisi 381. Sayı (Mayıs-Haziran 2020)
n Komatsu, Volvo Trucks ve Crown, Dieci ve Terex Finlay markalarının distribütörlüğünü yapan Temsa İş Makina- ları, içinde bulunduğumuz zorlu dönemde müşterilerine destek olabilmek için hayata geçirdiği “Görüntülü Destek Hizmeti” uygulamasıyla sunduğu kesintisiz hizmeti geliş- tirmeyi hedefliyor. COVID-19 salgınına karşı müşterilerinin sağlığı ve gü- venliği için her türlü önlemi alan Temsa İş Makinaları, sos- yal mesafe tedbiri nedeniyle gerçekleştirilemeyen birebir görüşmelere çözüm olarak geliştirdiği “Görüntülü Destek Hizmeti” uygulamasıyla telefon, bilgisayar, tablet gibi di- jital araçlar aracılığıyla yapacağı görüntülü görüşmelerle müşterilerine yardımcı olabilecek. Müşterilerin, ilgili mar- kalarınweb sayfalarında yer alan formları doldurarak des- tek almak istedikleri zamanı, gün ve saat aralığı olarak be- lirtmeleri yeterli olacak. Bu talepler markaların ilgili satış ya da satış sonrası ekiplerine iletilecek ve ilgili ekipler de müşterilere dönüş yaparak randevuları oluşturacaklar. n VitrA, koronavirüs günlerinde online mağazacılık siste- miylemüşterilerine kesintisiz hizmet sunmaya devamedi- yor. 11Sight’ın görüntülü etkileşim platformu ile VitrA’nın internet sitesindeki “Mimarlarımızdan Canlı YardımAlmak için Tıklayın” butonuna tıklayarakmüşteri temsilcisi veya mimarlarla anında görüntülü görüşme yapılabiliyor veya mesajlaşılabiliyor. Kurumların 11Sight’ın yenilikçi teknolojisinden yarar- lanmaları için herhangi bir uygulama indirmeleri de gerek- miyor, müşteri aramaları telefon, tablet ya da bilgisayarda web tarayıcıları üzerinden yanıtlanabiliyor. Temsa İş Makinaları, “Görüntülü Destek Hizmeti” Uygulamasını Başlattı VitrA Müşterileri 11Sight ile Online Destek Alıyor HABER
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=